آشنایی نسل جوان با فرهنگ اسلام ناب یکی از راه های مقابله با تهدیدات دشمن است
کد خبر: 3682420
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴
امام جمعه فومن:

آشنایی نسل جوان با فرهنگ اسلام ناب یکی از راه های مقابله با تهدیدات دشمن است

گروه اجتماعی: حجت الاسلام صفوی یکی از راه های مقابله با تهدیدات دشمن را آشنایی هر چه بیشتر آحاد جامعه و به ویژه نسل جوان با فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) دانست.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن صفوی، امام جمعه شهرستان فومن امروز، 25 دی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، با اشاره به فرارسیدن سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه، اظهار کرد: دهه فجر یادآور عزت و از خود گذشتگی ملت ایران است که با توکل به خدا و رهبری معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) در مقابل ظلم و ستم نظام استبدادی شاهنشاهی ایستادند و انقلاب را با اهدای خون فرزندان رشیدشان به پیروزی رساندند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر ایمان مردم و وحدت کلمه به رهبری امام راحل در بهمن 57 به پیروزی رسید است و اکنون بعد از گذشت 39 سال، با پیروی از اصل ولایت فقیه و تکیه بر رهنمودهای ایشان به راه خود ادامه می دهد.

این کارشناس دینی، با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه مبارک فجر و برگزاری برنامه های ویژه این ایام، گفت: تبیین و تشریح آرمان‌ها و نیز دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان می‌تواند در خنثی شدن توطئه مستکبران نقش اساسی داشته باشد.

حجت الاسلام صفوی یکی از راه های مقابله با تهدیدات دشمن را آشنایی هر چه بیشتر آحاد جامعه و به ویژه نسل جوان با فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) دانست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی فومن خواستار شناسایی و معرفی اهداف و آرمان های انقلاب به جوانان و نوجوان شد و تاکید کرد: جشن های انقلاب اسلامی با محوریت مردم به ویژه جوانان برگزار شود.

وی با گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، خاطرنشان کرد: دهه فجر امسال مقارن با فاطمیه اول است و لذا بابد با حفظ حرمت این ایام، برنامه های دهه فجر را برگزار کنیم.

امام جمعه فومن بر لزوم ترویج فرهنگ فاطمی به ویژه در ایام الله دهه فجر تاکید کرد و گفت: باید از این فرصت جهت ترویج آموزه های دینی به ویژه فرهنگ فاطمی استفاده کرده و سبک زندگی فاطمی را در جامعه تبیین، تشریح و همگانی کنیم.

captcha